
Cinsi oriyentasiya anlamaq üçün necə: 18 sual və cavab
Psixologiya
Əlfəcin
"ƏGƏR MƏN LESBİAN — BU o DEMƏKDİR Kİ, MƏNƏ xoşuna gələ BİLƏR, yalnız qadınlar? Və əgər mənim partnyorum kaminq-outu qeyri-adi şəxs kimi edəcəksə - onda nə olacaq: o Dərhal məni yaralamalıdır?", "Mən hələ heç bir Seks var idi, əgər mən Bisexual özümü hesab edə bilər? Yoxsa Seks hələ yalnız bir qenderin tərəfdaşları ilə idi?", Öz istiqamətlənməsini praktika ilə" sübut etmək lazımdırmı?" Və əgər belədirsə, niyə heteroseksual insanlardan bunu tələb etmir?"2021-ci ilə biz "cinsi oriyentasiya"adlandırmağa alışdığımız məsələlər ətrafında bir çox suallar toplandı. Müasir cavablardan anlayırıq.
DİSKLEYMER: bu materialda partnyorların üstünlük verdiyi qenderlərlə bağlı seksual identiklik aspektlərinə daha çox diqqət yetirilir. Bununla yanaşı, aseksuallıq və qreyseksuallıq, mono - və poliamorniklik də sonrakı materiallarda daha ətraflı açıqlama tələb edən cinsi identikliyin mühüm tərkib hissələridir.
Doğru: "cinsi oriyentasiya" və ya "cinsi şəxsiyyət"?
Bu gün "seksual oriyentasiya" əvəzinə daha çox "seksual identiklik" eşidilə bilər — bir çox insanlar üçün bu termin daha rahat və aktual görünür. Niyə? Çox güman ki, "oriyentasiyalara" çoxlu sual yığıldığına görə. "Lezbiyen və geylər qeyri-adi ola bilərmi?", "Mənim yaxın adam transpiring başlayacaq əgər mənim şəxsiyyət nə olacaq?", "Bütün həyatım heter əlaqələrindədirsə, özümü bi adlandıra bilərəmmi?", "Oriyentasiya həmişə xüsusi təcrübə ilə bağlıdır?"Oriyentasiya" termini arxasında xaricdən bi və ya homoseksuallığın "diaqnozu" cəhdlərinin uzun bir tarixi var: şəxsi həyatına, Şəxsi fantaziyalara və ya hətta insan genomuna daxil olmaq. Amma əgər biz neqeteroseksuallığı sapma kimi qəbul etmiriksə (hansını ki, "müalicə etmək" lazımdır, və ya əksinə, onun "fitriliyi" vasitəsilə "bəraət qazandırmaq" lazımdır) — Uyğunluğun sərt meyarlarını yaratmaq lazımdırmı?
"Seksual identiklik" termini bir çox narahatedici məsələləri aradan qaldırmağa və etiraf etməyə kömək edir: Homo, bi, pan və ya hetero ilk növbədə öz həyatlarını daha rahat etmək və təcrübənizi daha yaxşı təsvir etmək üçün lazım olan təriflərdir. Bu, bizim daxili təcrübə, duyğular, fantaziyalar, seksual və romantik meyllərin təcrübəsi ola bilər — bəlkə də faktiki münasibətlərin təcrübəsi. İstənilən halda, bütün bu təcrübə — həm göstərilmiş, həm də gizli təcrübə yalnız bizə məlumdur, ona görə də onu yalnız biz özümüz qiymətləndirə bilərik.
Və necə "homoseksualizm gen"?
"Elm adamları homoseksualizm genini tapdılar" — buna bənzər bir şey eşitdirə bilərsiniz. 1993-cü ildə genetikçi Dean Hamer həqiqətən homoseksuallıqla XQ28 DNT-sahəsi ilə bağlı olduğunu iddia edən elmi iş dərc edib. Yeri gəlmişkən, tədqiqatçı öz hipotezini yalnız kişilərə və yalnız homoseksuallara (məsələn, nə qadınlara, nə də biseksuallığa toxunmadan) qarşı sınaqdan keçirmişdir.
Lakin Xamerin kəşfi digər alimləri dəfələrlə tənqid edib, o cümlədən statistik qeyri-dəqiqliyə görə, tədqiqatçının əməkdaşı isə bildirib ki, o, yalnız seçmə məlumatları dərc edib. Sonrakı illərdə bu cür tədqiqatların etik olması məsələsi dəfələrlə qaldırılmışdır.
Buna baxmayaraq, 477 min iştirakçı (təxminən yarım milyon!) 2019-cu ildə keçirilmişdir. Bu dəfə tədqiqatçılar qadınları və biseksual insanları da daxil etdilər. İndi nə tapmaq üçün idarə?
Alimlər homoseksualizm və ya homoseksual davranış müəyyən genetik zəmin ola bilər ki, nəticəyə gəlib — lakin təsir bir və ya daha çox gen deyil, bir çox təmin edəcək. Lakin genlərin bu birləşmələri homoseksual davranışı yalnız 8-25 — izah edə bilər - əslində isə konkret qenderin və ya konkret qender təqdimatının insanlara olan marağımız bioloji, psixoloji və sosial-mədəni səbəblərin mürəkkəb kompleksini müəyyən edir.

Və daha asan olarsa?
Hər hansı digər maraqla romantik və cinsi Hobbi müqayisə: məsələn, musiqi, riyaziyyat və ya komanda idman maraq. Bəzi hallarda bu maraqlarda daha aydın genetik və digər bioloji şərait, bəzi hallarda isə daha aydın sosial şərait tapmaq mümkündür. Amma skripka, karate və ya şahmatda sosial cəhətdən məqbul oynamağa maraq göstərməyimizə baxmayaraq, onun səbəbləri bizi çox narahat etmir.
Həmçinin əgər bir insanın musiqiyə marağı uşaqlıqdan özünü göstərirsə, digərinin yaşı artdıqca inkişaf edir, üçüncüsü isə həyatın ayrı — ayrı dövrlərində aktuallaşır, bu təcrübə üçün səbəb olmur. Əksinə, konkret cəmiyyətdə musiqi məşğələlərinə tabular qoyulursa, məsələn, qender və ya sinif tabuları təcrübə də yarana bilər. Aydındır ki, homofobiya mühitində müəyyən tarixi mərhələdə homoseksuallığın "səbəblərini" tapmaq cəhdləri daha çox humanizmdən irəli gəlirdi: "əgər biz aşkar etsək ki, onlar, sadəcə, belə doğulur, onları günahkar saymırıq və rahat buraxarıq". Ancaq bu gün məsələ sadəcə olaraq belə qoyulmur.
Ümumiyyətlə cinsi kimlik nədir?
Siz yəqin ki, biseksuallıq, homoseksualizm, heteroseksuallıq və Panseksuallıq haqqında eşitmişsiniz — bunlar ən məşhur şərtlərdir. Buna baxmayaraq, internetdə müxtəlif cinsi şəxsiyyətlərin bütün mini-ensiklopediyalarını tapa bilərsiniz, məsələn, otoseksuallıq və ya sapioseksuallıq. Belə siyahıların öyrənilməsi bəzi insanlara öz xüsusiyyətlərini bərpa etməyə və bəlkə də onların şəxsi təcrübəsini ən yaxşı şəkildə təsvir edəcək bir müddət seçməyə kömək edir.
"Aseksuallığı oriyentasiya adlandırmaq olarmı? Və polyamornost?"- belə suallar tez-tez cinsi öz müqəddəratını təyinetmə haqqında söhbətlərdə üzə çıxır. Onlara cavab vermək üçün "cinsi şəxsiyyət" termini də kömək edir, çünki cinselliyinizi təsvir edən hər şeyi əhatə edə bilər.
Lesbian heterosex varsa-bir Lesbian olmağı dayandıracaq?
Çox güman ki, planetin ən Lezbiyen kişilərlə cinsi idi. "Deyəsən, mənim nəslimdə Lezbiyen, demək olar ki, hər şey heterosex-i sınamağa, həm də ərə getməyə macal tapıblar. Əksəriyyətdəki başqa ssenarini seçmək imkanı dərhal yaranmayıb", - deyə Pentikost Anna bildirir. Yüz-iki yüz il bundan əvvəl heterobraka daxil olmaq üçün heç bir variant yox idi, amma bu, Gays və Lezbiyen sonra mövcud olmadığı anlamına gəlmir. Bu gün oxşar vəziyyət daha patriarxal regionlarda baş verir, lakin şərti olaraq "liberal" cəmiyyətlərdə də heterosentrist qurğular bizim üzərimizə davam edir. Onlar heteroseksual təcrübəyə hətta xüsusilə maraqlı olmayanları da gətirə bilərlər. Ehtimal etmək olar ki, heteroopotlardan şüurlu şəkildə imtina etmək imkanı çox vaxt daha imtiyazlı vəziyyətlə, Gənc yaşla, informasiyaya çıxış və dəstək verən mühitlə əlaqələndirir.
Vəziyyət aydındır. Və bəlkə homoseksual bir insan özünü heteroseksual Seks etmək istəyir?
Bütün bunlar homochelovek yalnız məcburi heteroseksual cinsi əlaqəyə girmək hüququna malikdir və heç bir halda onu istəməməlidir. Seksuallığımız çətin bir şeydir, ehtiyaclarımız və seçimlərimiz müxtəlif amillərdən təsirlənə bilər.
Katya deyir: "Mən artıq özümü bir Lezbiyen kimi müəyyən edəndə və yalnız qadınlarla əlaqələr istədiyimi başa düşəndə, kişilərlə Seks hələ də baş verdi". — Birincisi, mən digər lezbiyanlarla harada tanış olmağı dərhal araşdırmadım, Seks isə istəyirdi: adama elə gəlirdi ki, kişilərlə tanış olmaq daha asandır. Mən arzu və həyəcan hiss etdim, öz xoşluğum vardı, sadəcə başa düşürdüm ki, daha çox seçimim olsa, qızla bunu etməyi üstün tutardım. Şəxsi homoseksual həyat yaxşılaşdıqdan sonra heterosex də getdi. Bir neçə dəfə eksperiment keçirdim, amma belə bir nəticəyə gəldim ki, mənim vəziyyətimdə bu, maksimum bir tarix ola bilər: daimi tərəfdaşlar məni məhz qadınlar cəlb edir"
Kimsə özünü daha yaxşı başa düşmək üçün eksperimentlər edir, kimsə şəxsiyyət və təcrübələri bölüşür, kimsə sadəcə öz təcrübəsində əhəmiyyətli hesab etməyən situativ istəkləri yaşayır. Əsas odur ki, biz öz təcrübəmizə və tələbatımıza haqq qazandırmamalı və ya öz identikliyimizi "sübut etməliyik". "Heterosex (homosex) varsa, niyə bi kimi müəyyənləşdirməyəcəksiniz?"- bu sualın cavabı sadədir:"çünki mən özümü və kollektiv təcrübəmi başqa bir şəxsiyyətlə əlaqələndirirəm".
Əgər mənim tərəfdaşım və ya tərəfdaşım yeni qenderdə özünü dərk edirlərsə — mənim seksual identikliyim dəyişməlidir?
Elə olur ki, cütlük "biz bir cüt qadınıq", "biz bir cüt kişiyik" və ya "heteroparıq" formatında münasibətlərə başlayır — lakin birgə həyat gedişində tərəfdaşlardan biri öz qender məsələsini yeni şəkildə dərk edir. Məsələn, qeyri-adi insan, transgender kişi və ya transgender qadın kimi keçid başlayır.
Belə hallarda necə hərəkət etmək olar-hər bir cüt özünə qərar verir. Kimsə əlaqələr romantik hissəsi dayandırmaq seçir (tərəfdaş təqdimat kritik amil çevrilir, məsələn, çünki), kimsə o və ya o, hətta dəyişiklik baxmayaraq ittifaq hələ rahat olduğunu aşkar. Bununla yanaşı, bəzi insanlar öz şəxsiyyətləri üçün yeni bir ad seçirlər: məsələn, özlərini bi və ya panseksual insanlar kimi müəyyən etməyə başlayırlar və başqaları heç bir şey dəyişmirlər.
Hər halda sizin seksual identikliyiniz yalnız sizə məxsusdur-sizin partnyorunuzun və ya partnyorunuzun qender identikliyi onlara aiddir.
Əlbəttə ki, tərəfdaşla danışmaq və qərarlarınızın transfer ilə əsaslandırılmadığına əmin olmaq vacibdir. Yenə də əgər "seksual oriyentasiya" termini daha çox Partnyorun qenderi ilə əlaqələndirirsə ("hansı qenderin insanları sizi cəlb edir?"), sonra "cinsi şəxsiyyət" insanlar keçmiş təcrübə və ya hətta mədəniyyət ilə əlaqə əsasında müəyyən edə bilər.
Marina xatırlayır: "Zhenya kaminq-autu transgenderli kişi kimi edəndə hər ikimiz də asan deyildi. — Mənim üçün "ideal Lesbian ailəsi" mifi dağılırdı, ona isə keçidin bütün çətinlikləri, mənim də qəbul olunmamağım çətin idi. Biz çox danışdıq, buxar terapiyasına getdik və nəticədə birlikdə olmaq qərarına gəldik. Eyni zamanda, mənim Lesbian şəxsiyyətimi saxlayıram-bu, mənim əhəmiyyətli bir hissəsidir. Əlbəttə ki, transmuzhchin kimsə üçün bu trigger ola bilər, amma mənim tərəfdaşım bunu qane edir. Bənzər bir hekayə olan cütləri tanıyıram, burada insanlar özlərini biseksual kimi təyin etməyə başlayırlar - bu onların seçimidir".

Yalnız heterokontaktalarım olsaydı, özümü biseksual adlandıra bilərəmmi?
Bəli, əlbəttə. Yalnız özünüzü biseksual adlandıra biləcəyiniz kimi, əgər sizin qenderinizin insanları ilə əlaqələriniz varsa və ya heç bir əlaqə yoxdursa. Özünüzü biseksual olaraq müəyyən edə bilərsiniz, hətta bütün həyatınızı tək bir tərəfdaşla keçirirsinizsə və ümumiyyətlə əlaqələr yaratmırsınızsa (eyni qayda homo və heteroludey üçün də etibarlıdır). Identity keçmişdə mənalı insan təcrübə daxil ola bilər, və ya gələcəkdə hipotetik imkanı, və ya indiki hissləri və cəlb, və ya icma məxsus hissi, və ya bütün birlikdə.
"Biseksual kimi, mən tez — tez "burada mənim heterosex biri..." və ya "bəzi homoseksual əlaqələrimdə..." kimi ifadələrdən istifadə edirəm, amma onlardan çox məmnun deyiləm. Bəzən onlar konkret vəziyyətdə söhbətin nədən getdiyini çatdırmağa kömək edirlər, amma narahatam ki, onların arxasında mənim bi-identikliyim görünmür. Buna görə mümkün olduqda, "mənim biseksual əlaqələrim", "biseksual seks" və s. — bu mənim haqqında daha çox danışmağa çalışıram", — deyə Alla bildirir.
İnna da dildə görünmənin əhəmiyyətini danışır: "Mən də, ər də biseksual insanlardır. Amma kənardan heteropar hesab edirik. Və bu bir az təhqirdir, çünki biz də özümüzü LGBT icmasının bir hissəsi hesab edirik və bu əlaqəni ən azı simvolik şəkildə saxlamaq istəyirik. Müəyyən məqamda biz qərara gəldik ki, özümüzü kvir-cüt adlandıra bilərik və bu tərif bizə çox gəldi".
Hətta heteroseksual, bisexuals və bisexuals kimi cəmiyyət tərəfindən hesab olunur ki, əlaqələr olan heteroseksuallıq ilə özlərini şərik deyil. Bu o deməkdir ki, onlar da homofobiyaya qarşı həssasdırlar və bu zəifliyin təcrübəsi də onların şəxsiyyətinin əhəmiyyətli bir hissəsi ola bilər. "İnternetdə kimsə gaysları məhv etmək lazım olduğunu yazırsa və ya küçədə homophobic təhqirləri eşidirəmsə, bu mənim haqqında deyil, baxmayaraq ki, qorxudan olur. Homoseksual insanlar kimi, mən həmişə bu cəmiyyətin standartlarına uyğun olaraq "normal" bir insan deyiləm ki, yadda saxlamaq məcburiyyətindəyəm. Biseksuallar və biseksuallar da azlıqların stressinə həssasdırlar, biz öz yolumuzla stiqmatlaşdırılmışıq",-deyə dünya izah edir.
Biseksuallıq və Panseksuallıq arasındakı fərq nədir?
Panseksuallıq və biseksuallıq müxtəlif anlayışlardır, baxmayaraq ki, bəzi insanlar özləri üçün həm də terminlərdən istifadə edirlər. Klara deyir:" Mən panseksualam, amma tez — tez insanlara deyirəm ki, mən bi sözəm hər şeyi dəqiq bilir və izahata getmək istəmirəm".
Çox vaxt biseksuallığın "bir qender" ya da "bir neçə qenderə" romantik və ya seksual maraq kimi, panseksuallığın "bütün qender" və ya "qenderdən asılı olmayaraq"insanlara romantik və ya seksual maraq kimi müəyyən edilməsinə rast gəlmək olar.
Qeyd etmək lazımdır ki, "Panseksuallıq" termini daha yenidir: "əslində mən özümü Pan adlandıra bilərdim, amma biseksuallıqla çoxdan yaşayıram və elə doğmalaşdım ki, özümü təkrar etməyin mənasını görmürəm", — Elena deyir. Yeri gəlmişkən, "bi" in kökü "iki" tərcümə olunsa da, bu heç də o demək deyil ki, bi-insanlar yalnız iki qenderi görürlər — bunu 1990-cı ilin məşhur "biseksuallığı Manifesti" da vurğulayır. Beləliklə, yanlışlıq biseksuallıq ətrafında mövcud olan miflərdən yalnız biridir.
"Bəzi insanlar üçün biseksuallıq və Panseksuallıq arasındakı fərq haqqında mübahisə çox əhəmiyyətlidir, amma mən özüm, sözün düzü, ondan bir az yoruldum", — dünya deyir. - Son illər mən özümlə bağlı hər iki termindən istifadə edirəm, özü də onların heç biri mənim üçün ideal olan termin kimi hiss etmirəm, çünki mən transnebinar adamam. Amma iki gün görünürlüğünü qeyd edirəm: həm bi, həm də Pan. Və mən panseksual bayrağın rənglərini daha çox sevirəm, buna görə də onları istifadə edirəm".

Gay və ya Lesbian qeyri-adi ola bilərmi
Bəli, gay kişilər və lezbiyenler özlərini qeyri — adi bir şəxs kimi müəyyən edirlər-bu təcrübə daha çox insan tərəfindən danışır. Məsələn, kimsə özünü qeyri-adi dərk etdikdən sonra qey-identikliyi qoruyub saxlayır, kimsə öz lesbiyallığını qadın qender sosiallaşmasının təcrübəsi ilə əlaqələndirir. Həmçinin "qeyri — adi qadın" və ya "qeyri-adi kişi" anlayışından istifadə edən insanlar var-bu homoseksuallıq və qeyri-adiliyin birləşməsinin başqa variantıdır. İstənilən halda, bir çoxları özləri üçün məhz qender və seksual identikliklərin belə uyğunluğunu rahat tapırlar: "nəhayət, qender qeyri — bərabərliyi Lesbian tarixinin mühüm hissəsi idi", - deyə qeyri-adi aktivist Arlo Karrager yazır.
"Mən öz qeyri-adiliyimi başa düşəndə fikirləşdim ki, özümü lesbian qadın kimi müəyyən etməyə davam edə bilərəmmi? Və o, qeyri-adiliyi mənim Lesbian Şəxsiyyət və lesbian təcrübə pererkivaet deyil ki, gəldi, və öz müqəddəratını təyin şəxsi rahatlığı üçün ilk növbədə lazımdır",-deyə Slava-Maria izah edir.
Heç bir əlaqəm yoxdursa, özümü panseksual, homoseksual və ya hetero hesab edə bilərəmmi?
Bəzi heteroseksuallıq "default" seçimi hesab edirəm ki,, lakin hər hansı digər şəxsiyyət məxsus "sübut etmək"lazımdır. Göründüyü kimi, bu yanaşma heteroseksuallığın digər şəxsiyyətlərdən "üstünlüyü" haqqında homofob/bifob qurğuları ilə əlaqələndirilir. Əlbəttə, biz öz seksual identikliyimizi müəyyən vaxt ərzində hiss etdiyimiz kimi müəyyən edə bilərik, onu qoruyub saxlaya və ya dəyişə bilərik.
Seksual olaraq məni bəzi qenderlərin adamlarına çəkirsə və başqaları ilə əlaqələr istəyirsənsə?
Variantları var. Bu halda kimsə özünü biseksual və ya panseksual bir insan kimi müəyyən edir:"məndə müxtəlif cinslərin insanlarına maraq müxtəlif cür qurulub, amma hər bir maraq mənim üçün əhəmiyyətlidir". Kimsə "xətlərdən" yalnız birini həqiqətən etibarlı hesab edir — və özünü homo və ya hetero kimi müəyyən edir: "seksual oyanmanın tetikleyicileri çox ola bilər, onların əksəriyyəti məndə irrasional şəkildə formalaşıb-amma əslində mən yalnız öz qender adamlarını tərəfdaş hesab edirəm". Üçüncü şəxslər cinsi şəxsiyyət və cinsi davranışı fərqləndirirlər:" mən bir panseksualam, amma yalnız kişilərlə əlaqələr qurmağı seçirəm "və ya"mən bir lezbiyendirəm, amma cinsiyyət baxımından fərqli şeylər var".
Dördüncüsü öz seksual və romantik identikliyini bölüşür:"mən heteroseksualam, lakin biromantikam — platonik olaraq müxtəlif qender insanlarına aşiq ola bilərəm". Həm də biz aseksual ola bilərik və eyni zamanda homoromant, aromatik və eyni zamanda panseksual və s.ola bilərik.
Mənim cinsi şəxsiyyət haqqında mənim fantazilerine nə deyir?
Fantaziyalarımızın necə işləməsi, ümumiyyətlə, ayrı bir hekayədir. Məsələn, sərt seks haqqında fantaziya etmək bizə xoş ola bilər-bu halda praktikada biz öz bədənimizə belə intensiv təsir etmək istəməyəcəyik. Biz baxdığımız ekşenin qəhrəmanı kimi özümüzü təsəvvür etmək bizə də xoş gəlir-əslində, biz sakit axşamlar evdə keçirmək istəyirik, macəra axtarışına getməmək istəyirik.
Bəziləri başqa qenderdə özünü və ya öz partnyorunu təqdim edərək həyəcanlana bilərlər, amma bu heç də həmişə o demək deyil ki, biz reallıqda dəyişiklikləri istəyirik. Öz-özlüyündə fantaziyalar bizim real tələbatlarımız haqqında heç nə demirlər: bəzi insanlarda "başdan şəkillər" təcrübə ilə üst — üstə düşür, başqalarında-paralel mövcuddur. Eyni seks haqqında xəyallara aiddir. Cinsi fantaziyaların necə işlədiyini burada yazdıq.
Cinsi şəxsiyyət həyat zamanı dəyişə bilərmi?
Bəli, əlbəttə. Birincisi, Bizim üstünlüklərimiz dəyişə bilər: həyatın müxtəlif dövrlərində biz müxtəlif qender təqdimatı, xarici görünüşü və xarakter xüsusiyyətləri olan insanları sevə bilərik. İkincisi, biz təcrübəmizi yeni bir şəkildə dərk edə bilərik və başqa bir ad daha uyğun olduğunu başa düşə bilərik: onunla daha çox əlaqə hiss edirik, intuitiv özünü qəbul etməyimizi daha yaxşı təsvir edir və bizi daha çox dəstəkləyir.
İnsanlar aseksual olduğunu necə başa düşürlər?
Aseksual insanlar-cinsi meylləri hiss etməyənlər (başqa insanın qenderindən asılı olmayaraq). Eyni zamanda, aseksuallıq spektr və çətir terminidir. Məsələn, bu" çətir "greyseksual insanlar daxildir — özlərini müəyyən edənlər" aseksuallıq və qeyri-seksuallıq arasında " və yalnız müəyyən hallarda cinsi cəlb yaşanır.
Aseksual spektrdə olan insanlar başqalarına romantik maraq göstərə bilər və ya hiss edə bilməzlər, cinsi əlaqəyə maraq göstərmirlər və ya maraqlanmırlar və tətbiq edirlər. Kai deyir:" Mən Gray spektrində özümü müəyyənləşdirirəm, çünki romantik hissləri yaşayarkən, bu, onlara cinsi istək qoşulmaq demək deyil". Alex də, nadir hallarda cinsi cəlb hiss etdiyini söyləyir:"və hələ də bir insanın bədəninə və ya görünüşünə səbəb olmayacağam".
Kimlik sərbəst şəkildə müəyyən edilə bilərsə, hər kəs homoseksuallara yazılacaqmı?
Çox güman ki, yox: hələlik istənilən qeyri-eteroseksual identiklik çoxlu sosial çətinliklər gətirir və çətin ki, insanlar kütləvi şəkildə onları özünə qəti səbəb olmadan qəbul etmək istəsələr. Amma insanlar anlayanda ki, identiklik könüllüdür, "bir dəfə və ömür boyu qərar vermək" kimi məsələlər lazım deyil və heç kim onları "partiyadan" "qeyri-partiyadan" kənar davranışa " görə çıxarmayacaq, onlar özləri və ətrafdakılarla vicdanlı olmağa daha asanlaşacaqlar.
Şəxsiyyət seçim olduğunu söyləmək təhlükəli deyilmi? Belə çıxır ki, "təbliğat" işləyə bilər?
Refleksiyanın, zehinliyin və məlumatlılığın təbliğatı istisna deyil. Biz mövcud seçim variantları haqqında nə qədər çox bilsək, özünütəsdiq və öz müqəddəratını təyinetmə imkanlarımız da bir o qədər çoxdur. Müxtəlif cinsi mənsubiyyətlər və münasibətlər variantları haqqında daha çox məlumatımız var — bizi xoşbəxt edən olanları özümüz üçün seçmək bizim üçün daha asandır.
"Standart olaraq" heteroseksuallığını tam qane edən insanın cinsi identikliyini əvəz etmək üçün "təlqin etmək"mümkün deyil. Bu halda, başqa cür cinsi şəxsiyyətini müəyyən edən insanlar açıq-aydın bu lazımdır. Hər kəs üçün səbəblərin dəqiq siyahısını müəyyən etmək mümkün deyil, lakin bu səbəblər nə olursa olsun-onlar əhəmiyyətli hesab edilməlidir, çünki bir şəxsin qərarı onları qiymətləndirir.
Klassik yada salaq: "heteroseksual" təbliğat haqqında danışmaq daha münasibdir, axı geteroseksuallığın obrazları hər yerdə kino, kitab, musiqi vasitəsilə bizə translyasiya edilir. Buna baxmayaraq, bu, homofob və ya heterosentrist mühitlərdə olan insanların bi -, homo - və ya panseksuallığını aşkar etməsinə mane olmurdu və ya mane olmurdu.

Niyə ümumiyyətlə cinsi şəxsiyyətinizi çağırırsınız?
Əslində, onun şəxsiyyətini müəyyən etmək üçün əsas vəzifə şəxsi rahatlığı artırmaqdır. Variantlar fərqlidir: "mən özümə söylədiyim zaman: biseksual deyiləm — hər şey mənim yerimə gəldi", "mənim üçün bir Lesbian şəxsiyyətdir, o mənim üçün — icma və subculture ilə əlaqə haqqında", "Mən xüsusilə düşünməmişəm, mən gay olduğumu rahat və tanışam", "mənim panseksuallığımın arxasında mənim şəxsi hekayəmə, mənim düşüncələrimə və inancıma dəyər".
İnsanlar özlərini dəstəkləmək, öz təcrübələrini təyin etmək, özünüzü qrupun bir hissəsi kimi hiss etmək üçün özlərini bir şəkildə və ya başqa bir şəkildə çağırmağı seçirlər; onların sosial və siyasi maraqlarını müdafiə etmək; "özləri" və ya intuitiv ehtiyaclarını tapmaq daha asandır.
Amma kimsə üçün rahatlıq-şəxsiyyət seçimindən imtina etməkdir. "Mən başa düşəndə ki, mütləq" qərar vermək" və özünü çimmək, bütün təcrübəmə hansısa qısayol asmaq məcburiyyətində deyil,-deyə Alina bildirir. Velosipedlə də gəzmək, xizəkçilikdən həzz almaq olar,amma velosipedçi kimi özünü müəyyən etməmək. Əlbəttə, bu, çox şərti və qeyri-mütənasib analogiyadır: bir çox mədəniyyətlərdə cinsi identikliyin seçimi veloproqullara olan məhəbbətdən daha siyasiləşib. Amma İstənilən halda siz heç kimə şəxsiyyət seçiminizi "əsaslandırmağa" və ya belə seçimdən imtina etməyə borclu deyilsiniz — əsas odur ki, özünüzə qulaq asasınız və öz rahatlığınızdan çıxış edəsiniz.
Gay.Az/Salam.gay/wonderzine.com
DİSKLEYMER: bu materialda partnyorların üstünlük verdiyi qenderlərlə bağlı seksual identiklik aspektlərinə daha çox diqqət yetirilir. Bununla yanaşı, aseksuallıq və qreyseksuallıq, mono - və poliamorniklik də sonrakı materiallarda daha ətraflı açıqlama tələb edən cinsi identikliyin mühüm tərkib hissələridir.
Doğru: "cinsi oriyentasiya" və ya "cinsi şəxsiyyət"?
Bu gün "seksual oriyentasiya" əvəzinə daha çox "seksual identiklik" eşidilə bilər — bir çox insanlar üçün bu termin daha rahat və aktual görünür. Niyə? Çox güman ki, "oriyentasiyalara" çoxlu sual yığıldığına görə. "Lezbiyen və geylər qeyri-adi ola bilərmi?", "Mənim yaxın adam transpiring başlayacaq əgər mənim şəxsiyyət nə olacaq?", "Bütün həyatım heter əlaqələrindədirsə, özümü bi adlandıra bilərəmmi?", "Oriyentasiya həmişə xüsusi təcrübə ilə bağlıdır?"Oriyentasiya" termini arxasında xaricdən bi və ya homoseksuallığın "diaqnozu" cəhdlərinin uzun bir tarixi var: şəxsi həyatına, Şəxsi fantaziyalara və ya hətta insan genomuna daxil olmaq. Amma əgər biz neqeteroseksuallığı sapma kimi qəbul etmiriksə (hansını ki, "müalicə etmək" lazımdır, və ya əksinə, onun "fitriliyi" vasitəsilə "bəraət qazandırmaq" lazımdır) — Uyğunluğun sərt meyarlarını yaratmaq lazımdırmı?
"Seksual identiklik" termini bir çox narahatedici məsələləri aradan qaldırmağa və etiraf etməyə kömək edir: Homo, bi, pan və ya hetero ilk növbədə öz həyatlarını daha rahat etmək və təcrübənizi daha yaxşı təsvir etmək üçün lazım olan təriflərdir. Bu, bizim daxili təcrübə, duyğular, fantaziyalar, seksual və romantik meyllərin təcrübəsi ola bilər — bəlkə də faktiki münasibətlərin təcrübəsi. İstənilən halda, bütün bu təcrübə — həm göstərilmiş, həm də gizli təcrübə yalnız bizə məlumdur, ona görə də onu yalnız biz özümüz qiymətləndirə bilərik.
Və necə "homoseksualizm gen"?
"Elm adamları homoseksualizm genini tapdılar" — buna bənzər bir şey eşitdirə bilərsiniz. 1993-cü ildə genetikçi Dean Hamer həqiqətən homoseksuallıqla XQ28 DNT-sahəsi ilə bağlı olduğunu iddia edən elmi iş dərc edib. Yeri gəlmişkən, tədqiqatçı öz hipotezini yalnız kişilərə və yalnız homoseksuallara (məsələn, nə qadınlara, nə də biseksuallığa toxunmadan) qarşı sınaqdan keçirmişdir.
Lakin Xamerin kəşfi digər alimləri dəfələrlə tənqid edib, o cümlədən statistik qeyri-dəqiqliyə görə, tədqiqatçının əməkdaşı isə bildirib ki, o, yalnız seçmə məlumatları dərc edib. Sonrakı illərdə bu cür tədqiqatların etik olması məsələsi dəfələrlə qaldırılmışdır.
Buna baxmayaraq, 477 min iştirakçı (təxminən yarım milyon!) 2019-cu ildə keçirilmişdir. Bu dəfə tədqiqatçılar qadınları və biseksual insanları da daxil etdilər. İndi nə tapmaq üçün idarə?
Alimlər homoseksualizm və ya homoseksual davranış müəyyən genetik zəmin ola bilər ki, nəticəyə gəlib — lakin təsir bir və ya daha çox gen deyil, bir çox təmin edəcək. Lakin genlərin bu birləşmələri homoseksual davranışı yalnız 8-25 — izah edə bilər - əslində isə konkret qenderin və ya konkret qender təqdimatının insanlara olan marağımız bioloji, psixoloji və sosial-mədəni səbəblərin mürəkkəb kompleksini müəyyən edir.

Və daha asan olarsa?
Hər hansı digər maraqla romantik və cinsi Hobbi müqayisə: məsələn, musiqi, riyaziyyat və ya komanda idman maraq. Bəzi hallarda bu maraqlarda daha aydın genetik və digər bioloji şərait, bəzi hallarda isə daha aydın sosial şərait tapmaq mümkündür. Amma skripka, karate və ya şahmatda sosial cəhətdən məqbul oynamağa maraq göstərməyimizə baxmayaraq, onun səbəbləri bizi çox narahat etmir.
Həmçinin əgər bir insanın musiqiyə marağı uşaqlıqdan özünü göstərirsə, digərinin yaşı artdıqca inkişaf edir, üçüncüsü isə həyatın ayrı — ayrı dövrlərində aktuallaşır, bu təcrübə üçün səbəb olmur. Əksinə, konkret cəmiyyətdə musiqi məşğələlərinə tabular qoyulursa, məsələn, qender və ya sinif tabuları təcrübə də yarana bilər. Aydındır ki, homofobiya mühitində müəyyən tarixi mərhələdə homoseksuallığın "səbəblərini" tapmaq cəhdləri daha çox humanizmdən irəli gəlirdi: "əgər biz aşkar etsək ki, onlar, sadəcə, belə doğulur, onları günahkar saymırıq və rahat buraxarıq". Ancaq bu gün məsələ sadəcə olaraq belə qoyulmur.
Ümumiyyətlə cinsi kimlik nədir?
Siz yəqin ki, biseksuallıq, homoseksualizm, heteroseksuallıq və Panseksuallıq haqqında eşitmişsiniz — bunlar ən məşhur şərtlərdir. Buna baxmayaraq, internetdə müxtəlif cinsi şəxsiyyətlərin bütün mini-ensiklopediyalarını tapa bilərsiniz, məsələn, otoseksuallıq və ya sapioseksuallıq. Belə siyahıların öyrənilməsi bəzi insanlara öz xüsusiyyətlərini bərpa etməyə və bəlkə də onların şəxsi təcrübəsini ən yaxşı şəkildə təsvir edəcək bir müddət seçməyə kömək edir.
"Aseksuallığı oriyentasiya adlandırmaq olarmı? Və polyamornost?"- belə suallar tez-tez cinsi öz müqəddəratını təyinetmə haqqında söhbətlərdə üzə çıxır. Onlara cavab vermək üçün "cinsi şəxsiyyət" termini də kömək edir, çünki cinselliyinizi təsvir edən hər şeyi əhatə edə bilər.
Lesbian heterosex varsa-bir Lesbian olmağı dayandıracaq?
Çox güman ki, planetin ən Lezbiyen kişilərlə cinsi idi. "Deyəsən, mənim nəslimdə Lezbiyen, demək olar ki, hər şey heterosex-i sınamağa, həm də ərə getməyə macal tapıblar. Əksəriyyətdəki başqa ssenarini seçmək imkanı dərhal yaranmayıb", - deyə Pentikost Anna bildirir. Yüz-iki yüz il bundan əvvəl heterobraka daxil olmaq üçün heç bir variant yox idi, amma bu, Gays və Lezbiyen sonra mövcud olmadığı anlamına gəlmir. Bu gün oxşar vəziyyət daha patriarxal regionlarda baş verir, lakin şərti olaraq "liberal" cəmiyyətlərdə də heterosentrist qurğular bizim üzərimizə davam edir. Onlar heteroseksual təcrübəyə hətta xüsusilə maraqlı olmayanları da gətirə bilərlər. Ehtimal etmək olar ki, heteroopotlardan şüurlu şəkildə imtina etmək imkanı çox vaxt daha imtiyazlı vəziyyətlə, Gənc yaşla, informasiyaya çıxış və dəstək verən mühitlə əlaqələndirir.

Bütün bunlar homochelovek yalnız məcburi heteroseksual cinsi əlaqəyə girmək hüququna malikdir və heç bir halda onu istəməməlidir. Seksuallığımız çətin bir şeydir, ehtiyaclarımız və seçimlərimiz müxtəlif amillərdən təsirlənə bilər.
Katya deyir: "Mən artıq özümü bir Lezbiyen kimi müəyyən edəndə və yalnız qadınlarla əlaqələr istədiyimi başa düşəndə, kişilərlə Seks hələ də baş verdi". — Birincisi, mən digər lezbiyanlarla harada tanış olmağı dərhal araşdırmadım, Seks isə istəyirdi: adama elə gəlirdi ki, kişilərlə tanış olmaq daha asandır. Mən arzu və həyəcan hiss etdim, öz xoşluğum vardı, sadəcə başa düşürdüm ki, daha çox seçimim olsa, qızla bunu etməyi üstün tutardım. Şəxsi homoseksual həyat yaxşılaşdıqdan sonra heterosex də getdi. Bir neçə dəfə eksperiment keçirdim, amma belə bir nəticəyə gəldim ki, mənim vəziyyətimdə bu, maksimum bir tarix ola bilər: daimi tərəfdaşlar məni məhz qadınlar cəlb edir"
Kimsə özünü daha yaxşı başa düşmək üçün eksperimentlər edir, kimsə şəxsiyyət və təcrübələri bölüşür, kimsə sadəcə öz təcrübəsində əhəmiyyətli hesab etməyən situativ istəkləri yaşayır. Əsas odur ki, biz öz təcrübəmizə və tələbatımıza haqq qazandırmamalı və ya öz identikliyimizi "sübut etməliyik". "Heterosex (homosex) varsa, niyə bi kimi müəyyənləşdirməyəcəksiniz?"- bu sualın cavabı sadədir:"çünki mən özümü və kollektiv təcrübəmi başqa bir şəxsiyyətlə əlaqələndirirəm".
Əgər mənim tərəfdaşım və ya tərəfdaşım yeni qenderdə özünü dərk edirlərsə — mənim seksual identikliyim dəyişməlidir?
Elə olur ki, cütlük "biz bir cüt qadınıq", "biz bir cüt kişiyik" və ya "heteroparıq" formatında münasibətlərə başlayır — lakin birgə həyat gedişində tərəfdaşlardan biri öz qender məsələsini yeni şəkildə dərk edir. Məsələn, qeyri-adi insan, transgender kişi və ya transgender qadın kimi keçid başlayır.
Belə hallarda necə hərəkət etmək olar-hər bir cüt özünə qərar verir. Kimsə əlaqələr romantik hissəsi dayandırmaq seçir (tərəfdaş təqdimat kritik amil çevrilir, məsələn, çünki), kimsə o və ya o, hətta dəyişiklik baxmayaraq ittifaq hələ rahat olduğunu aşkar. Bununla yanaşı, bəzi insanlar öz şəxsiyyətləri üçün yeni bir ad seçirlər: məsələn, özlərini bi və ya panseksual insanlar kimi müəyyən etməyə başlayırlar və başqaları heç bir şey dəyişmirlər.
Hər halda sizin seksual identikliyiniz yalnız sizə məxsusdur-sizin partnyorunuzun və ya partnyorunuzun qender identikliyi onlara aiddir.
Əlbəttə ki, tərəfdaşla danışmaq və qərarlarınızın transfer ilə əsaslandırılmadığına əmin olmaq vacibdir. Yenə də əgər "seksual oriyentasiya" termini daha çox Partnyorun qenderi ilə əlaqələndirirsə ("hansı qenderin insanları sizi cəlb edir?"), sonra "cinsi şəxsiyyət" insanlar keçmiş təcrübə və ya hətta mədəniyyət ilə əlaqə əsasında müəyyən edə bilər.
Marina xatırlayır: "Zhenya kaminq-autu transgenderli kişi kimi edəndə hər ikimiz də asan deyildi. — Mənim üçün "ideal Lesbian ailəsi" mifi dağılırdı, ona isə keçidin bütün çətinlikləri, mənim də qəbul olunmamağım çətin idi. Biz çox danışdıq, buxar terapiyasına getdik və nəticədə birlikdə olmaq qərarına gəldik. Eyni zamanda, mənim Lesbian şəxsiyyətimi saxlayıram-bu, mənim əhəmiyyətli bir hissəsidir. Əlbəttə ki, transmuzhchin kimsə üçün bu trigger ola bilər, amma mənim tərəfdaşım bunu qane edir. Bənzər bir hekayə olan cütləri tanıyıram, burada insanlar özlərini biseksual kimi təyin etməyə başlayırlar - bu onların seçimidir".

Yalnız heterokontaktalarım olsaydı, özümü biseksual adlandıra bilərəmmi?
Bəli, əlbəttə. Yalnız özünüzü biseksual adlandıra biləcəyiniz kimi, əgər sizin qenderinizin insanları ilə əlaqələriniz varsa və ya heç bir əlaqə yoxdursa. Özünüzü biseksual olaraq müəyyən edə bilərsiniz, hətta bütün həyatınızı tək bir tərəfdaşla keçirirsinizsə və ümumiyyətlə əlaqələr yaratmırsınızsa (eyni qayda homo və heteroludey üçün də etibarlıdır). Identity keçmişdə mənalı insan təcrübə daxil ola bilər, və ya gələcəkdə hipotetik imkanı, və ya indiki hissləri və cəlb, və ya icma məxsus hissi, və ya bütün birlikdə.
"Biseksual kimi, mən tez — tez "burada mənim heterosex biri..." və ya "bəzi homoseksual əlaqələrimdə..." kimi ifadələrdən istifadə edirəm, amma onlardan çox məmnun deyiləm. Bəzən onlar konkret vəziyyətdə söhbətin nədən getdiyini çatdırmağa kömək edirlər, amma narahatam ki, onların arxasında mənim bi-identikliyim görünmür. Buna görə mümkün olduqda, "mənim biseksual əlaqələrim", "biseksual seks" və s. — bu mənim haqqında daha çox danışmağa çalışıram", — deyə Alla bildirir.
İnna da dildə görünmənin əhəmiyyətini danışır: "Mən də, ər də biseksual insanlardır. Amma kənardan heteropar hesab edirik. Və bu bir az təhqirdir, çünki biz də özümüzü LGBT icmasının bir hissəsi hesab edirik və bu əlaqəni ən azı simvolik şəkildə saxlamaq istəyirik. Müəyyən məqamda biz qərara gəldik ki, özümüzü kvir-cüt adlandıra bilərik və bu tərif bizə çox gəldi".
Hətta heteroseksual, bisexuals və bisexuals kimi cəmiyyət tərəfindən hesab olunur ki, əlaqələr olan heteroseksuallıq ilə özlərini şərik deyil. Bu o deməkdir ki, onlar da homofobiyaya qarşı həssasdırlar və bu zəifliyin təcrübəsi də onların şəxsiyyətinin əhəmiyyətli bir hissəsi ola bilər. "İnternetdə kimsə gaysları məhv etmək lazım olduğunu yazırsa və ya küçədə homophobic təhqirləri eşidirəmsə, bu mənim haqqında deyil, baxmayaraq ki, qorxudan olur. Homoseksual insanlar kimi, mən həmişə bu cəmiyyətin standartlarına uyğun olaraq "normal" bir insan deyiləm ki, yadda saxlamaq məcburiyyətindəyəm. Biseksuallar və biseksuallar da azlıqların stressinə həssasdırlar, biz öz yolumuzla stiqmatlaşdırılmışıq",-deyə dünya izah edir.
Biseksuallıq və Panseksuallıq arasındakı fərq nədir?
Panseksuallıq və biseksuallıq müxtəlif anlayışlardır, baxmayaraq ki, bəzi insanlar özləri üçün həm də terminlərdən istifadə edirlər. Klara deyir:" Mən panseksualam, amma tez — tez insanlara deyirəm ki, mən bi sözəm hər şeyi dəqiq bilir və izahata getmək istəmirəm".
Çox vaxt biseksuallığın "bir qender" ya da "bir neçə qenderə" romantik və ya seksual maraq kimi, panseksuallığın "bütün qender" və ya "qenderdən asılı olmayaraq"insanlara romantik və ya seksual maraq kimi müəyyən edilməsinə rast gəlmək olar.
Qeyd etmək lazımdır ki, "Panseksuallıq" termini daha yenidir: "əslində mən özümü Pan adlandıra bilərdim, amma biseksuallıqla çoxdan yaşayıram və elə doğmalaşdım ki, özümü təkrar etməyin mənasını görmürəm", — Elena deyir. Yeri gəlmişkən, "bi" in kökü "iki" tərcümə olunsa da, bu heç də o demək deyil ki, bi-insanlar yalnız iki qenderi görürlər — bunu 1990-cı ilin məşhur "biseksuallığı Manifesti" da vurğulayır. Beləliklə, yanlışlıq biseksuallıq ətrafında mövcud olan miflərdən yalnız biridir.
"Bəzi insanlar üçün biseksuallıq və Panseksuallıq arasındakı fərq haqqında mübahisə çox əhəmiyyətlidir, amma mən özüm, sözün düzü, ondan bir az yoruldum", — dünya deyir. - Son illər mən özümlə bağlı hər iki termindən istifadə edirəm, özü də onların heç biri mənim üçün ideal olan termin kimi hiss etmirəm, çünki mən transnebinar adamam. Amma iki gün görünürlüğünü qeyd edirəm: həm bi, həm də Pan. Və mən panseksual bayrağın rənglərini daha çox sevirəm, buna görə də onları istifadə edirəm".

Gay və ya Lesbian qeyri-adi ola bilərmi
Bəli, gay kişilər və lezbiyenler özlərini qeyri — adi bir şəxs kimi müəyyən edirlər-bu təcrübə daha çox insan tərəfindən danışır. Məsələn, kimsə özünü qeyri-adi dərk etdikdən sonra qey-identikliyi qoruyub saxlayır, kimsə öz lesbiyallığını qadın qender sosiallaşmasının təcrübəsi ilə əlaqələndirir. Həmçinin "qeyri — adi qadın" və ya "qeyri-adi kişi" anlayışından istifadə edən insanlar var-bu homoseksuallıq və qeyri-adiliyin birləşməsinin başqa variantıdır. İstənilən halda, bir çoxları özləri üçün məhz qender və seksual identikliklərin belə uyğunluğunu rahat tapırlar: "nəhayət, qender qeyri — bərabərliyi Lesbian tarixinin mühüm hissəsi idi", - deyə qeyri-adi aktivist Arlo Karrager yazır.
"Mən öz qeyri-adiliyimi başa düşəndə fikirləşdim ki, özümü lesbian qadın kimi müəyyən etməyə davam edə bilərəmmi? Və o, qeyri-adiliyi mənim Lesbian Şəxsiyyət və lesbian təcrübə pererkivaet deyil ki, gəldi, və öz müqəddəratını təyin şəxsi rahatlığı üçün ilk növbədə lazımdır",-deyə Slava-Maria izah edir.
Heç bir əlaqəm yoxdursa, özümü panseksual, homoseksual və ya hetero hesab edə bilərəmmi?
Bəzi heteroseksuallıq "default" seçimi hesab edirəm ki,, lakin hər hansı digər şəxsiyyət məxsus "sübut etmək"lazımdır. Göründüyü kimi, bu yanaşma heteroseksuallığın digər şəxsiyyətlərdən "üstünlüyü" haqqında homofob/bifob qurğuları ilə əlaqələndirilir. Əlbəttə, biz öz seksual identikliyimizi müəyyən vaxt ərzində hiss etdiyimiz kimi müəyyən edə bilərik, onu qoruyub saxlaya və ya dəyişə bilərik.
Seksual olaraq məni bəzi qenderlərin adamlarına çəkirsə və başqaları ilə əlaqələr istəyirsənsə?
Variantları var. Bu halda kimsə özünü biseksual və ya panseksual bir insan kimi müəyyən edir:"məndə müxtəlif cinslərin insanlarına maraq müxtəlif cür qurulub, amma hər bir maraq mənim üçün əhəmiyyətlidir". Kimsə "xətlərdən" yalnız birini həqiqətən etibarlı hesab edir — və özünü homo və ya hetero kimi müəyyən edir: "seksual oyanmanın tetikleyicileri çox ola bilər, onların əksəriyyəti məndə irrasional şəkildə formalaşıb-amma əslində mən yalnız öz qender adamlarını tərəfdaş hesab edirəm". Üçüncü şəxslər cinsi şəxsiyyət və cinsi davranışı fərqləndirirlər:" mən bir panseksualam, amma yalnız kişilərlə əlaqələr qurmağı seçirəm "və ya"mən bir lezbiyendirəm, amma cinsiyyət baxımından fərqli şeylər var".
Dördüncüsü öz seksual və romantik identikliyini bölüşür:"mən heteroseksualam, lakin biromantikam — platonik olaraq müxtəlif qender insanlarına aşiq ola bilərəm". Həm də biz aseksual ola bilərik və eyni zamanda homoromant, aromatik və eyni zamanda panseksual və s.ola bilərik.

Fantaziyalarımızın necə işləməsi, ümumiyyətlə, ayrı bir hekayədir. Məsələn, sərt seks haqqında fantaziya etmək bizə xoş ola bilər-bu halda praktikada biz öz bədənimizə belə intensiv təsir etmək istəməyəcəyik. Biz baxdığımız ekşenin qəhrəmanı kimi özümüzü təsəvvür etmək bizə də xoş gəlir-əslində, biz sakit axşamlar evdə keçirmək istəyirik, macəra axtarışına getməmək istəyirik.
Bəziləri başqa qenderdə özünü və ya öz partnyorunu təqdim edərək həyəcanlana bilərlər, amma bu heç də həmişə o demək deyil ki, biz reallıqda dəyişiklikləri istəyirik. Öz-özlüyündə fantaziyalar bizim real tələbatlarımız haqqında heç nə demirlər: bəzi insanlarda "başdan şəkillər" təcrübə ilə üst — üstə düşür, başqalarında-paralel mövcuddur. Eyni seks haqqında xəyallara aiddir. Cinsi fantaziyaların necə işlədiyini burada yazdıq.
Cinsi şəxsiyyət həyat zamanı dəyişə bilərmi?
Bəli, əlbəttə. Birincisi, Bizim üstünlüklərimiz dəyişə bilər: həyatın müxtəlif dövrlərində biz müxtəlif qender təqdimatı, xarici görünüşü və xarakter xüsusiyyətləri olan insanları sevə bilərik. İkincisi, biz təcrübəmizi yeni bir şəkildə dərk edə bilərik və başqa bir ad daha uyğun olduğunu başa düşə bilərik: onunla daha çox əlaqə hiss edirik, intuitiv özünü qəbul etməyimizi daha yaxşı təsvir edir və bizi daha çox dəstəkləyir.
İnsanlar aseksual olduğunu necə başa düşürlər?
Aseksual insanlar-cinsi meylləri hiss etməyənlər (başqa insanın qenderindən asılı olmayaraq). Eyni zamanda, aseksuallıq spektr və çətir terminidir. Məsələn, bu" çətir "greyseksual insanlar daxildir — özlərini müəyyən edənlər" aseksuallıq və qeyri-seksuallıq arasında " və yalnız müəyyən hallarda cinsi cəlb yaşanır.
Aseksual spektrdə olan insanlar başqalarına romantik maraq göstərə bilər və ya hiss edə bilməzlər, cinsi əlaqəyə maraq göstərmirlər və ya maraqlanmırlar və tətbiq edirlər. Kai deyir:" Mən Gray spektrində özümü müəyyənləşdirirəm, çünki romantik hissləri yaşayarkən, bu, onlara cinsi istək qoşulmaq demək deyil". Alex də, nadir hallarda cinsi cəlb hiss etdiyini söyləyir:"və hələ də bir insanın bədəninə və ya görünüşünə səbəb olmayacağam".
Kimlik sərbəst şəkildə müəyyən edilə bilərsə, hər kəs homoseksuallara yazılacaqmı?
Çox güman ki, yox: hələlik istənilən qeyri-eteroseksual identiklik çoxlu sosial çətinliklər gətirir və çətin ki, insanlar kütləvi şəkildə onları özünə qəti səbəb olmadan qəbul etmək istəsələr. Amma insanlar anlayanda ki, identiklik könüllüdür, "bir dəfə və ömür boyu qərar vermək" kimi məsələlər lazım deyil və heç kim onları "partiyadan" "qeyri-partiyadan" kənar davranışa " görə çıxarmayacaq, onlar özləri və ətrafdakılarla vicdanlı olmağa daha asanlaşacaqlar.
Şəxsiyyət seçim olduğunu söyləmək təhlükəli deyilmi? Belə çıxır ki, "təbliğat" işləyə bilər?
Refleksiyanın, zehinliyin və məlumatlılığın təbliğatı istisna deyil. Biz mövcud seçim variantları haqqında nə qədər çox bilsək, özünütəsdiq və öz müqəddəratını təyinetmə imkanlarımız da bir o qədər çoxdur. Müxtəlif cinsi mənsubiyyətlər və münasibətlər variantları haqqında daha çox məlumatımız var — bizi xoşbəxt edən olanları özümüz üçün seçmək bizim üçün daha asandır.
"Standart olaraq" heteroseksuallığını tam qane edən insanın cinsi identikliyini əvəz etmək üçün "təlqin etmək"mümkün deyil. Bu halda, başqa cür cinsi şəxsiyyətini müəyyən edən insanlar açıq-aydın bu lazımdır. Hər kəs üçün səbəblərin dəqiq siyahısını müəyyən etmək mümkün deyil, lakin bu səbəblər nə olursa olsun-onlar əhəmiyyətli hesab edilməlidir, çünki bir şəxsin qərarı onları qiymətləndirir.
Klassik yada salaq: "heteroseksual" təbliğat haqqında danışmaq daha münasibdir, axı geteroseksuallığın obrazları hər yerdə kino, kitab, musiqi vasitəsilə bizə translyasiya edilir. Buna baxmayaraq, bu, homofob və ya heterosentrist mühitlərdə olan insanların bi -, homo - və ya panseksuallığını aşkar etməsinə mane olmurdu və ya mane olmurdu.

Niyə ümumiyyətlə cinsi şəxsiyyətinizi çağırırsınız?
Əslində, onun şəxsiyyətini müəyyən etmək üçün əsas vəzifə şəxsi rahatlığı artırmaqdır. Variantlar fərqlidir: "mən özümə söylədiyim zaman: biseksual deyiləm — hər şey mənim yerimə gəldi", "mənim üçün bir Lesbian şəxsiyyətdir, o mənim üçün — icma və subculture ilə əlaqə haqqında", "Mən xüsusilə düşünməmişəm, mən gay olduğumu rahat və tanışam", "mənim panseksuallığımın arxasında mənim şəxsi hekayəmə, mənim düşüncələrimə və inancıma dəyər".
İnsanlar özlərini dəstəkləmək, öz təcrübələrini təyin etmək, özünüzü qrupun bir hissəsi kimi hiss etmək üçün özlərini bir şəkildə və ya başqa bir şəkildə çağırmağı seçirlər; onların sosial və siyasi maraqlarını müdafiə etmək; "özləri" və ya intuitiv ehtiyaclarını tapmaq daha asandır.
Amma kimsə üçün rahatlıq-şəxsiyyət seçimindən imtina etməkdir. "Mən başa düşəndə ki, mütləq" qərar vermək" və özünü çimmək, bütün təcrübəmə hansısa qısayol asmaq məcburiyyətində deyil,-deyə Alina bildirir. Velosipedlə də gəzmək, xizəkçilikdən həzz almaq olar,amma velosipedçi kimi özünü müəyyən etməmək. Əlbəttə, bu, çox şərti və qeyri-mütənasib analogiyadır: bir çox mədəniyyətlərdə cinsi identikliyin seçimi veloproqullara olan məhəbbətdən daha siyasiləşib. Amma İstənilən halda siz heç kimə şəxsiyyət seçiminizi "əsaslandırmağa" və ya belə seçimdən imtina etməyə borclu deyilsiniz — əsas odur ki, özünüzə qulaq asasınız və öz rahatlığınızdan çıxış edəsiniz.
Gay.Az/Salam.gay/wonderzine.com
Şərhlər (1)